Lördag

Oj då ska vi se om # minns vad som hände i går :D... Jo jag vaknade försent. Efter att jag bloggade i fredags glömde jag nollebrickan!!! kattastrof! Nollebrickor är en viktig skylt som alla noller ska ha på sig under hela nolleperioden 20 aug till 1 sep. På brickorna står det allt från vad du heter vilket kan va bra efter 5 dars röj... :D till vart du kommer ifrån. Klassen har en Unik form och färg vi är ljusbärsa och ser ut som ägg, don't ask me Why. I alla fall är det sträng förjudet att råka tappa bort den här fåniga kartongbiten stort som ett A-fyra(bilder kommer snart) Du får inte heller vända den med avsidan utåt. vidare får du inte glömma/tappabort censurera eller råka bränna upp brickan. Men det gjorde jag jag glömde den här på skrivbordet... när jag rullade in på Universitetsområdet kom jag på det. men tänkte att äsch Phösarna ser nog inget :D. det första de frågar:
- är var e din nollebricka Christian.
- öhm hm jag glömde den jag kan åka och hämta?
Wille: - HAha jag har massor av tid att göra en ny *ler maniskt*
vi går till en föreläsningen av en Sexolog, nej MOster du skulle inte varit med... efter föreläsningen kommer Wille med en enorm kartongbit till mig. Det visar sig vara fjärrillsvingar. Om man försöker hålla en låg profil var det att glömma efter det. Vingarna är mycket fina men oerhört klumpiga jag har svårt att gå igenom dörrar osv :D. Men igen tapar bort mig.
I lördags hade vi riddarspel där vi skulle uppträda för Adeln, generalerna och ÖPH (överphösare).Jag fick vara drake. iförd gardiner och badbyxor på huvudet. finns bilder på det med. Min nollebricka var förståss med.
efter vi uppträtt var det fyrkamp. vi fick hoppa pelletssäck, plankröjning, megatvister och trängas tio pers på så få dickabackar som möjligt. efter den som vi förlorade var det final på en stock med kluddfäktning...
förfets med en stå-upp-komiker som var bundis med björn Gustafson han var bra. JA sedan var det fest igen på STUK men den här gången var jag så trött att jag mest satt och jag gick hem strax för ett. vaknade tio. men nu måste jag gå vi ska ut på Hajk.

Kommentarer
Postat av: moster

Åh en sexföreläsning...trånar. Något nytt?? Ja för dig var väll allt nytt, men för mig. Tänk efter och leverera till moste...

2008-08-24 @ 12:07:20
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se
Postat av: moster

Åh en sexföreläsning...trånar. Något nytt?? Ja för dig var väll allt nytt, men för mig. Tänk efter och leverera till moster...

2008-08-24 @ 12:07:50
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se
Postat av: Mamma

Ja du ser då till att få ut det mesta av din nollningsperiod...asg...fjärilsvingar som gör det svårt att gå igenom dörrar:)



Skönt att du har det skoj..tänker på dig:)

2008-08-24 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0