Tisdag Matte med en hydrolog

Oj idag gick det snabbt ingen frukost totalförsenad. Run forest run! Jag kommer sist in i vårt hemklassrum och får veta att vi ska ha matte. det var Matte till att duga men jag försökte hänga med han delade kvadratrötter och stre på om imationäratal det var riktigt roligt men jag fick inte hop vad han snackade om han stre om att ekvationer med 1=2 jag tänkte jaja jag får fråga åke sedan. När det plötsligt började ringa på Minis mobil. Hydrolog läraren sa stäng av telefonen, han återgick till föreläsningen men snart riger Minis telefon igen. Nu blir han arg och mini stoppar ner telefonen. efter ytterligare non minut får hon sms nu blir han rasande och kör ut henne från klassrummet! vi andra är knäpptysta. plötsligt klampar våra tre Phösare in i rummet och undrar vad som hände. Läraren förklarar sig med att han är trött. plötsligt kommer Mini in igen men nu i overol!! MIni Var civilPhösare. fusknolla!
efter det var vi ner på Stil Student Idrotten Luleå. vi fick se massor av alternativ. sedan var det Dansträning. för att sedan bli riktigt Dans mellan 8 till 12. Jag fick Dansa med Adeln!! Status, ära och seger. Problemet är att de är riktigt duktiga på att dansa. Tror jag ska gå en danskurs. just nu är jag anmäld til en kanot/kajak kurs kostade 500 kr Ahaaa. Just nu är största problemet att hitta dit :D Jag ska nog dansa oxå får väl se vad budgeten räcker till :D ska troligen inskaffa ett Stilkort GUldkort Kostar 3000, de andra är lite billigare men då ingår inte gym och sånt. Med kortet kommer man in på en massa saker och mycket blir billigare jag har även förtur till en del med.

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Ämnar herrskapet att leva ett extravagant lyxliv under studenttiden bland danskavaléer och exlusiva gym? ;)

2008-08-27 @ 13:57:23
Postat av: per

Du verkar ha häcken full du....

Klart du ska gå på danskurs så får du öva med din gamla faster när du kommer hem till jul.

Och sen tycker jag att du ska ta guldkortet, allt man kan få att ingå är ett plus, lita på en erfaren ekonom

2008-08-27 @ 18:19:53
Postat av: Plastfaster

Obs!

Per har lagt in sig som kom ihåg mig på min dator. Men det var inte han som skrev förr kommentaren, så du behöver inte dansa med honom. Skönt va???

2008-08-27 @ 18:21:06
Postat av: stellan

ja det är väl bara att följa luleälven så hitar du nog kanoterna eller kajakerna lät som en plät

2008-08-27 @ 20:51:03
Postat av: Moster

Uj uj uj moster kommer med stora plånboken...men bara om moster får bo med dig...

2008-08-28 @ 15:08:45
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se
Postat av: Mamma

Men du tar verkligen i med ditt nollande:)

Det är bra för det kommer du antagligen bara att göra en gång i livet.

Kramar dig.

2008-08-28 @ 19:06:24
Postat av: Annika

Jag vill också noollllaaa!!!!!!! Vad kul du har det i luleåååå!

2008-08-29 @ 08:42:58
URL: http://decemberbaby.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Du har nollat nog det syns lång väg.

2008-08-29 @ 20:27:38
Postat av: Moster

Lule heter det...

2008-08-29 @ 20:29:23
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se
Postat av: Fyrkanten

härskapet lever redan ett mycket fint liv. Men häskapets budget är snart spräckt. MEn det finns Euroshopper, det ordnar sig. och jag får äta fin mat på resturang varje dag. på Måndag ska jag köpa matlodor och börj laga mat.

2008-08-30 @ 14:55:49
Postat av: Fyrkanten

Nollning är farlig för mödrar ty det är mycket fest och lite sömn. men jag rekomenderar nollning till alla, det e jätte kul. men bli inte för fulla som öppen ingång det blir lite för mycket liv då. Öppen ingång är trevliga men inte om de är för fulla. Öppen ingång ingen Utgång :D

2008-08-30 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0