shit vilka dar!

Nu har det börjat igår hade jag matte fysik och idag matte, dagens lektion var på engelska med rysk brytning, jag fattade men hon höll ett tempo som var bortom denna värld! Igår hade jag saker att göra från halv nio till halv tolv på kvällen blev typ 15 timmars arbete och idag fixade jag med en massa sker bla kurs papper och schema samt antekningshjälp och läser fysik just nu det går faktiskt bra än så länge vi är en bra grupp som ska hjälpas åt att plugga. imorn kl 8.15 e det proppen igen. ska gå på en extra fysik lektion samt en intresamt lunchföreläsning, ska söka sommarjobb, är öppen för förslag vlill helst inte jobba i norge e jobbigt med alla papper... annars e det lugnt luleå, v-bo värmland skåne sthlm. vill ha ett obb där jag får utnyttja min organisationsförmåga och känna att jag får tänka mycket. ska helst tjäna runt 20.000 i månanden oxå.

jag har kommit fram till att jag vet hur såser ska göras! och de blir goda oxå. en kompis ringde och frågade mig hur jag gjorde och de såsr jag gör tar alltid slut. :D

Jag undrar hur det är att vara hetro och liksom ha möjlighet att uppfylla normerna... jag menar jag gör ju redan fel från början liksom... nyfiken att få höra från er hetromänniskor.
ps Gillar inte rosa :D

Kommentarer
Postat av: såskompis

Du får ta och skriva en bok om hur man gör såser till mig, dom smakar ingenting ju :(

2009-01-21 @ 00:20:37
Postat av: Mamma

Att vara hetro, ditt liv är lika tråkigt som någon annans. Du går till jobbet, du kommer hem, du sover.

Mycket som en kos dagbok.

Det intressanta är hur olika sexliven ser ut:))

2009-01-21 @ 19:17:27
URL: http://pickmememe.bloggagratis.se/#864569
Postat av: fyrkanten

oj mitt liv har inte varit så inrutat nånsin :D, tror jag förstog vad du menade iaf. Idag gick jag på lektioner, hamnade på en random föreläsning om typ att vara lycklig... sedan har jag sätt på Narnia 2.

2009-01-21 @ 23:54:17
Postat av: Annika

Alltså, liven skiljer sig väl inte så mycket åt oavsett om du är homo, bi eller heterosexuell. Man strävar ju ändå efter att hitta någon man älskar att leva sitt liv med, och många vill också skaffa barn, oavsett sexuell läggning. Om ens liv är inrutat eller impulsivt spännande beror nog mer på hur gammal man är än om man gillar samma kön tror jag. Att uppfylla normen är ju något man väljer personligen om man har lust med eller inte, hetero personer gör det valet också. (Vill jag ha ett svensson liv med 2,5 barn eller vill jag leva ensam med 40 katter och rosa hår?) Ungefär. Kram på dig brorsan! Lev som du vill leva!

2009-01-22 @ 00:16:27
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Moster

Jag har gått och blivit smygbög!!!!!

2009-01-27 @ 20:48:01
URL: http://mina-jakthundar.bloggagrattis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0