Ja då var jag hemma igen

Nu har första året klarats av det rullade på mycket fint i höstas men har hackat sig fram nu på våren, Felaktig studiemetod anpassning till rasande tempo i matte och fysik, en serie tabbar, en obesvarad kärlek, missnöjd med mina studieresultat. Detta har lätt flera gånger under terminen att jag blivit arg på mig själv deprimerad och ledsen uppslukad i tankar ångest och annat skit. Men jag tröskade igenom alltsammans och nu två veckor innan tentorna fattade jag ett av de första besluten i mitt liv som går stick i stäv med min ambition att prestera i skolan, jag åkte hem för att ta hand om mig själv för att få bort pressen och kraven. För att kunna återhämta mig och vila. I och för sig blir det i långa loppet till fördel i mina studier för då kan jag orka plugga igen. Men det finns inga måsten.

först måste jag släppa kontrollen för att kunna ta tag i mitt liv igen jag tänker fortsätta falla ett tag till innan jag tar kontrollen igen. Jag jobbar emot mitt kontrollbehov. Det kommer bli en underbar sommar och fortsätta i ett underbart liv. Don't worry Be happy :D.

Mammas mat är farlig god. Sover som en stock här hemma underbart.


Kommentarer
Postat av: mini

Härligt att du tänker positivt Crazy. Kram på dig!

2009-05-27 @ 11:21:41
URL: http://detbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0