Expressmedelande Angende tyfonen i Vietnamn

Hej hej alla kara lasare lovade att saga till om det hande nagra stora dodfall eller annat pa vagen sa att ni vet att jag lever. och ja det har tyvarr skett. Idag skulle vi akt ner till halong Bay vid kusten i vietnamn. Regeringen forbjod alla turister att aka ner till kusten och tvingade de som redan var dar att lamna kusten. Vi har haft en underbar tur ute bland bergsgrotter akande pa sma batar istallet idag hotellet backar upp oss. Ett par turister har dock strukit med i filipinerna och langs kusten i vietnamn troligen oxa i thailand. dodfallen pa lokalbefolkningen e antagligen annu flera men det kommer antagligen inte na era nyheter i sverige. Vi mar bra och jag vill bara saga som avslut att dessa tyfoner kommer varje ar och det stryker med nagra varje gang. mest dumskallar som tvingar ut folk pa havet i batar osv. Men men Vi ska till sapa i bergen storre delen av tiden Har i vietnamn sa det lar inte vara nagra ovader som kommer ta oss. Och om vi ska till kusten kommer vi inte aka utan att regeringen och vart hotel later oss gora det.

MvH en lugn och nojd men valdigt trott christian.

Kommentarer
Postat av: mini

Skönt att höra att ni är okej!

Många kramar

2009-09-29 @ 19:26:30
URL: http://detbrinner.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej hej nu har jag fört över pengar igen, sen vet jag inte vad jag ska göra mer för att du ska få dem...

Kul att Inga hörde av sig:)

2009-09-29 @ 20:20:05
Postat av: fyrkanten

2009-09-30 @ 02:48:03
Postat av: fyrkanten

Hej allihop igen. Tyfonen var inte sa stor som de trodde den skulle kunna bli och filipinerna en ogrupp utanfor vietnamn e hardast drabbad norra vietnamn dar jag e e det mest regn och blast inga faror vad vi kan se.

2009-09-30 @ 02:49:45
Postat av: Torbjörn

Bra att ingen av er strök med! Tycker dock synd om befolkningnen som tvingas genomleva dessa tragedier år efter år...

2009-09-30 @ 10:50:30
Postat av: Janis

Tur att allt väl med er:)

Hmmm... det låter som lite annan verkligheten där, med såna vädermakter alltså.

Ta hand om er!

2009-09-30 @ 20:16:22
Postat av: Maggan

Skönt att ni är hela iaf. För rena är ni väl inte skulle jag tro :)

2009-10-01 @ 11:43:32
Postat av: Fyrkanten

yes indeed. Vadret kan vaxla snabbt vilket vi fatt erfara. Norra vietnamn var lugn mycket skargard som tar emot och det kom inte sa langt upp. Vi ska upp i bergen med som vanligt tag aker imorn kvall for er tror jag det e typ 2-3 pa eftermiddagen.

2009-10-01 @ 13:41:36
Postat av: Eva Wallin

Hejsan! Christian!

Vi följer dig och din kompis på dina strapatser där borta.

Skönt att ni mår bra och får uppleva mycket. Kramar från oss fam.Wallin

2009-10-04 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0