Dagen för skolstart en seg dag

Tisdagar är bra dagar men den här var tråkig seg och ensam. Jag packade up och städade lite jag har fått mycket gjort men jag har känt mig ensam hela dagen inte underligt... ingen har varit här på hela dagen. Jag kokade böner och kryddade dem med deversse kvarlämnade kryddor det blev gott gäggan jag hade fåt till med lite mjöl och bönor stoppade jag i tunnbrörullar och åt. sedan har jag försökt bestämma mig för om jag borde gå ut eller stanna inne :D det har regnat en massa hela dan regnar nu oxå. Att det bor studenter här märks men inte i den korridor jag bor i för ingen är hemma. suck Men syrran sa en smart sak packa upp och få ordning på rummet idag för sän kommer du inte ha tid.
Nu är det rätt bra i rummet men lulebo ska komma med gardinstång den har troligen någon tagit med sig... jag har lagt ut lite bilder på rummet här i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja Chris, det är väldigt ensamt när man flyttar sådär långt, jag har själv gjort det så jag vet. Jag tycker du är jättemodig som vågar, och om det skiter sig är det ju bara att flytta hem igen och göra nåt annat. Det går nog jättebra bara du inte får panik utan tar det lugnt. Njut lite av att vara ensam och att det är lugnt, det är inte alltid man får den chansen i livet. Kramar!

2008-08-20 @ 07:46:43
URL: http://decemberbaby.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Ensamt, ja det är det och jobbigt, men jag är säker på att du fixar skivan, em timme i taget och en dag i taget:)

2008-08-20 @ 16:36:45
Postat av: Mamma

Men var ligger bilderna??

2008-08-20 @ 18:08:30
Postat av: Plastfaster

Klart du fixar det...

Men som syster yster så klokt påpekar, skiter det sig är det bara att flytta hem och prova nåt annat.

Det är inte det man gjort man ångrar utan det man inte tordes prova.

2008-08-20 @ 20:04:46
Postat av: Tula

Hoppas att du mår bra iallafall.. Och att allt kommer att gå bra :D Jag och Micke saknar dig!! Lycka till med allt bäver :P



Kramar från kusin Tula och din boytoy Micke!!!

2008-08-20 @ 21:26:19
URL: http://www.tulabula.bloggagratis.se
Postat av: Mina-jakthundar

Bäver bäver bäver allt är ditt fel. Har börjat kalla Biggan bäver och saknar dig något kopiöst. Tur du har börjat blogga. När jag får fyrkantkramp kan jag gå hit och mysa. Är som att ha dig väldigt nära.



Då jag var ensam och kände mig nere förestälde jag mig att någon jag saknade satt på toa. Det funkade rätt bra.



Många många kramar från moster.



Ps. Fick du tag i bilbältet??? Ds.

2008-08-20 @ 21:47:09
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se
Postat av: Mamma

Det d'är var bra att tänka sig att det sitter någon på toa:)

2008-08-21 @ 19:12:45
Postat av: stellan

hej det kommer att orda sig du kommer att bli en infödd lapp i Luleå

Men har du inga kompisar alls,

så är kyrkan en bra plats att söka kompisar vid där brukar det hända en hel del

vi tämker på dig fam flodman

2008-08-21 @ 21:11:47
Postat av: stellan

men måste du godkäna in det kommer med?

2008-08-21 @ 21:13:19
Postat av: Annika

Hej bror, kan du maila din adress (hemadress alltså) till mig?

2008-08-21 @ 21:58:03
Postat av: Lina

Allt kommer bli bra gubben. Du var du allas älskling i vanå så det kommer du bli där uppe också!

2008-08-22 @ 16:39:16
URL: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0