Välkommen till min blogg!

Här inne ska ni kunna läsa om hur det går för mig Fyrkanten under studierna här i Luleå. Jag kommer ofta lägga upp åsikter och heta ämnen som jag tänker på. Varmt välkommna att delta i trådar med komentarer älskar att läsa vad andra människor tycker.
Bra saker att tänka på

Varför klaga när man kan gnälla?
Glöm dina bekymmer imorn kommer nya
Älska din nästa, det vill säga döm inte utan ge alla en chans till att bli förstådda och visa sina bästa sidor.
Och för dig min moster alias Fru rund är jag alltid din #
Det var inte bättre förr, det blir bara bättre.
Allt går att förklara med vetenskap, det betyder dock inte att allt ska beskrivas med vetenskap i siffron och mätresultat. en del saker bör få behålla sin mysik så som Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mina-jakthundar

Jag finns inte med i blogglistan... Han har redan glömt släkten. Fäller väldigt många krokodiltårar....

2008-08-20 @ 21:40:19
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0