Måndag Ica Maxi nästa

Möten möten och möten. vi var på ett möte för att planera och dela upp arbetet inför nolleuppdraget på lördag, här i centrala luleå. VI ska vara i ett eget-snickarat coluceum och vara onda monster och germaner samt gladiatorer. det blir jätte kul.  efter mötet fixade jag med lite saker inför skolstart och var ner till shell för att pumpa cykeln. Tur att lulebor är hjälpsama annars hade inte jag hittat. Men akta er för högersvängande bilar de tror de är kungar!! särskilt om man är cyklist då har man inte mycket att säga till om trotts trafikljus.  Därefter ringde Åsa, en i klassen nej Per hon är inte singel. VI hade bestämt att vi skulle åka ut till bergheden för att handla på Ica Maxi där jag snabbt hittade och fyllde på alla föråd, torrvaror, kyl oh frys nu är alla skåp fyllda. När jag kom hem började jag baka bröd. tidsopptimist som jag är höll jag på fram till halv sju endast 30 min innan teaterföreställningen det näst sista av nolle perioden. jag lyckades cykla ner till ltu på rekordtid typ fem min. Några klasskamrater var snälla och höll en platts åt mig. innan teatern tog phösarna av sig overoler och solglasögon jag kände inte igen dem. Endast på rösten.  sedan var det teater en pjäs som handlade om Jeanne dArc och Frankrikes kung som skulle gifta sig. mycket lokal riktad, det vill säga de sjöng om Malmberget och rimmade på allt möjligt som hade med norrland att göra. Hudiksvall nämdes. Pjäsen var även möjlig att påverka ex om en scen var bra kunde omstart begäras och om en känsla var för svag kunde man begära omstart och säga: argare, gladare mer gråt osv. teatern spelades av studenter för studenter. Jag kanske ska vara med nästa år men jag vet inte, vill mycket ex: träna kanot, göra ett bra nolleuppdra, bli phösare, gå med i non förening, fixa studierna bra, göra bra mat, umgås. Det gäller att prioritera. som alltid. just nu ligger konotträningen på is är lite sjuk och det krockar med en massa viktiga möten och info saker. Men jag SKA lära mig att göra eskimosväng.  Sedan fick jag veta att STIL kortet silver passar mig bäst just nu och det går att betala upp sig till guld senare i vinter. jag vill mest hålla på med bollsporterDet finns sjukt mycket tränings alternativ här i luleå. vi har varit och besökt ormberget, en idrottsanläggning för skidåkning och mycket annat.  Jag och min granne fredrik var upp sent vi gick igenom skåpen och lite förhållnings regler till köket. vi ska hålla korridoren i ett bra skick, han verkar vettig för jag har sätt korridorer som ser ut som hej kom och hjälp mig en del köper micr och har på rummen och käkar färdig mat bara för att köket är så grisigt. Usch!. Jag kom i säng vid 3 halv fyra.

Kommentarer
Postat av: per

nej inte nu längre..............

2008-09-02 @ 20:49:43
Postat av: Fyrkanten

hm per har då svar på allt

2008-09-02 @ 21:36:39
Postat av: Mamma

Hur ska du hinna studera...ha hemlängtan...skriva brev?

Nej då och jag vill oxå lära mig eskimåsväng...men har inte vågat:)

2008-09-03 @ 18:07:13
URL: http://pickmememe.bloggagratis.se/#864569

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0