Kärlekens tecken

Nu så är det vår i luften boogie woogien gick bra idag. Kärleken sitter i hela mig överfylld med LOVE sprider jag den vilt åt alla håll, fanstasiskt skolan rullar brorsans rum är dubbelt så stort. Skolan rullar. Jag är kär. Ska iväg på en resa till asien. JAg  är jätte kär. Vi ska bara övertyga kineserna om att vi inte vill spränga landet i småbitar. Försesten är mycket mycket kär. Snart e det sommarlov då får jag komma hem till mamma och klas. Jag är kär! Undrar hur fysiken gick. Herre gud det spirrar i kroppen. Jag lever i nuet nu mera och det e underbart men jag har inte gett upp mina mål i livet eller mina ambitioner. Kär i massor. ALL WE NEED IS LOVE. Mamma är hos min kära syster allt funkar så bra i praktiken. Det underbart att vara kär.

Hej då och god natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det så att kärleken är besvarad?

2009-04-17 @ 08:30:22
Postat av: Annika

grattis

2009-04-18 @ 21:46:07
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: fyrkanten

Ja vet inte om kärleken är besvarad varför detta är oliiidligt spännande

2009-04-19 @ 10:24:15
URL: http://fyrkantens.blogg.se/
Postat av: ProfBaltazar

Ung o kär! va gött det låter. =)

2009-04-23 @ 13:56:19
URL: http://blogg.profbaltazar.net/
Postat av: fyrkanten

ja det var underbart just nu tvingas jag inse den sanning som i dagsläget gäller att min drömprins troligen är straight kan inte göra så mycket åt det men men. Men men Jag kanske kan omvända hahaa... Jag ska fokusera på skolan och min familj och mina vänner just nu. Jag ska ta mig i kragen och banne mig skärpa till mig. Kärleken finns inom mig och det är underbart. Men är killen inte bi, exponentiell öppen för förslag gay så kan inte mycket göras. Jag ska Leva Tills jag blir minst 105 så det e ju lika bra att göra något trevligt och vettigt va den tiden. Uppskattade alla som kom eller på annat sätt visade sin sorg för magnus bortgång

2009-04-24 @ 12:43:58
URL: http://fyrkantens.blogg.se/
Postat av: Johanna

=) Glädjespirdare där! ;)

2009-04-25 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0