Matte paniken!

Shit vi som ska läsa matte imorn börjar känna viss panik, 60% underkänt på förra mattetenetan på skolan, mördande högt tempo. Saker som vi borde kunna men inte kan! studie planeringar som ingen sätt maken till. proppen paralellet med kursen och sit men inte minst en fysik kurs oxå.
Men jag är grymt laddad inför matten förstår en hel del och komemr ihåg om jag påminns. plus att vi gör det här tillsammans. imorn efter lunch börjar första lektionerna. kommer nog vara mycket upptagen den närmaste tiden... well well.
Någon som vet bra sidor och forum för att få svar på frågor om bråkregler?
P.S den här bloggen är inte gjort för att lära mig svenska på... svenskan kan vara lite varierande det beror på min dyslexi, och jo Jag tror att hetro killar tänder på nakna kvinnor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det kan ju faktiskt inte stämma!! Om man älskar nån så tänder man ju på den, oavsett med eller utan kläder! Tycker det där är en fördom mot hetrosexuella män. Här pratade du om fördommar mot bögar, när du verkar ha fördommar mot hetrosexuella män!!! Förlåt men jag tycker det verkar lite fel :/

2009-01-18 @ 17:36:51
URL: http://flisan.wordpress.com
Postat av: fyrkanten

ja naturligtvis är det en fördom eller inte riktigt jag säger inte att hetro killar inte tänder på påklädda kvinnor... tack kusin :D

2009-01-18 @ 23:03:46
Postat av: Tula

Ja tack :D kära kusin. Efter alla andra påhopp jag fått av andra så känns det skönt att du iallafall inte hoppar på mig :) Men jag tyckte bara att det lät som en fördom :) å då tänkte jag bara säga det :D inget illa menat mot nån :D

2009-01-18 @ 23:06:59
URL: http://flisan.wordpress.com
Postat av: Sjöberg

äh det kommer gå bra crazy, sluta jaga upp dig, eller du kanske funkar så, det kanske går bättre fördi om du verkligen känner att du står inför en STOR utmaning? hum, intressant... sånt funkar iten för mig, jag vill ha lugn och harmoni =)

2009-01-19 @ 18:52:11
URL: http://thegrimreaper.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vill bara kommentera er uppsats. Den var gör bra.

Har fått mönstret ska bara börja sy dem också.

Älskar dig.

2009-01-19 @ 19:47:06
URL: http://pickmememe.bloggagratis.se/#864569
Postat av: Maglin

Ska se till att hon inte skaffar rosa tyg ;)



Lycka till

2009-01-20 @ 02:51:16
Postat av: fyrkanten

oj oj va roligt att så många läser min blogg :D. bra att mönstret kommit.

ja alex jag är mycket till och från antingen eller men det e go i min matteinställning bra sagt det där om att prioritera :D ska ta det till mig.

2009-01-20 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0