Fan vad kärlek är svår

Hur hittar alla sina män kvinnor som de vill leva livet med. För en mattematiker som mig, är kärlek något som inte går att räkna ut och skulle oddsen räknas ut så kommer det visa sig att chansen är närmare noll att två personer blir förälskade och sedan även kära i varandra närmare med noll än 1%.

Jag ser att det funkar ändå. Jag har nu börjat en ny strategi jag blir inte längre kär i hetro killar. Jag skiter i dem. det tog mig ett par år att inse det. men nu så. Jag märker att förälskelse inte är bra någonstans alls, så länge den är obesvarad. Nej bögar ta inte första bästa och är desperata. Jag vet jag gör inte det själv heller. Men tänkt dig att antalet krymper till kanske en 20:e del av utbudet som hetrovärlden har. lägg då til att internät och sthlms gay klubbar är där vi kan träffas. en del festivaler oxå. det hela tycks börja bli enormt svårt eller hur.

Styrkan är att folk som kommit ut i regel är starkare och har tänkt igenom sig själva (oftast). Jag träffar många trevliga killar som verkligen har tänkt. Jag blir kär lätt men inte i folk som struntar i att använda sitt huvud. De som e ytliga går bort fort. Jag har dock förmåga att träffa och lära känna för många snygga smarta trevliga killar. Men vem vill bli Crazys? Och vem vill jag ha. Jag vet att den rätte är svår hittad och att första träffen inte är sp vanligt den som man tillbringar resten av sitt liv. men jag börjar få nog. mitt tålamod är slut mitt hopp oxå. Orkar inte ha obesvarad kärlek i mig jämnt. Men vi är alltid två om saken. Ingen kan bestämma at den andra ska bli kär i den andra.

Kom gärna med råd :D berätta hur ni träffades osv.
puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men måste du träffa den rätta med en gång då? Kan du inte hitta någon att dela en sommarförälskelse med, eller någon att flörta med, bara för en stund? Sådana förhållanden kanske inte leder dit man vill i framtiden, men kan ändå ge en erfarenhet och ett gyllene minne! Kram!

2009-06-18 @ 22:54:51
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: fyrkanten

Jag har tänkt i dem banorna, men nöär jag blivit kär så har det bara blivit så att endast en person får plats åt gången i mitt huvud. Jag klagar inte det underlättar saker och ting. Men när jag blir förälskad i nästa far alla spår av andra ut. Lär mig så smått inga mer hetro elller osäkra killar som inte vet var de står. fått nog av dem. :D. Jag ska försöka flörta men känns ju alltid som om det är jag som knuffar igång det hela. Varför kan inte någon ragga på mig med undantag av gubbar på QX och en skum vägverks kille med att :D okej de händer väll då.



Men de jag vill ha verkar antingen tveka vara hetro eller inte vet jag. Jag vet att man är två om sakern. Gillar dig syrran hade bra. Hur mår din son?

2009-06-19 @ 10:42:15
URL: http://fyrkantens.blogg.se/
Postat av: Alex

men ta det lugnt va fan, jag har själv aldrig hittat den rätta trots att jag är hetero och har ett harem..

och desutom blir du lätt förälskad, jag också...

men det betyder itne att den känslan kan tuýna bort..

det är just det en sommarflirt är tex :P

men men visst, vill du hitta den enda rätta nu så kör... men världen är stor :P

2009-07-09 @ 13:10:28
URL: http://thegrimreaper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kärlek är bara början till ett förhållande. Efter ett tag växer kärleken till ett kamratskap som gäller livet ut. Men det gäller att bådda parterna ser varandra och inte tar den andra för givet......MEn man får leta länge ibland. Men blixten slår ner åtminstonde en gång i livet. Men det kan vara mycke buller där emmelan

2009-08-10 @ 13:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0