Döden Kan komma plöttsligt

döden kan komma plötsligt som en person i mitt liv myntade. Det har den oxå gjort döden alltså Magnus lever inte längre och det tycks inte vara någons fel, tack och lov. Jag tror att när en person dör har den klarat av det den han eller hon skulle klara av i det hä livet som data spel där du har ett mission som ska fixas och det här fallet var magnus mission färdigt den 22 mars 2009.
Jag har länge känt av makter och själar och energi men halft om halft tänk att äh jaja jag kanske inbillar mig. Men igår kl 5-6 på morgonen händer det otroliga och det som gör att jag redan nu känner mig tillfreds med att Jag och Magnus var som eld och vatten eller jing och jang. vi drog inte jämnt.

det som hände var iaf att jag som kommit ner ifrån luleå natten innan med fruktan för att magnus familj ska se snett på min närhet och förvänta sig skadeglädje från min sida att magnus är död och jag fått mamma för mig själv läs mer om detta på fäljande länk(http://skakken.blogg.se/2009/march/magnus-ar-dod.html?_tmp=63cb57d0ca31f4f0529a6e5a9c05c5d3bdd25ba1)
kämpar med att inte förstärka detta genom att faktiskt se jätte lycklig ut vilket är mycket svårt eftersom att jag är våldsamt kär i en kille och  ett om en mycket lite hopp finns att kärleken är besvarad gruvar mig och oroar mig för min familj hela natten. Medan jag står där och funderar och städar i köket (ps städa aldrig överkanten skåpluckorna deras fettlager kan behövas vid sorg) med fridas idpod på med winnerbäck får jag en konstig lust att byta till party blandingen. obs har inte den blekaste om vad som finns på Ipoden. och tanken flyger igenom huvudet att det var nu som mamma vid 20 års ålder fick sitt första barn och jag står och är kär i en fantastisk kille från norrland går låten "Ring of fire" igång med de inledande fraserna love is a buring thing and its makes a firer ring. fattar jag wtf du är ju här nu. jag bryter ihop igen för femtioelfte gången det dygnet. Jag står där med huvudet i micron och bara gråter och gråter för jag förstår att han vill peppa mig att våga ta steget och se om killen har några känslor för mig oxå och att inget av våra gräl spelar någon roll längre. Krigsyxan är nergrävd och kvar finns bara kärleken.
Tydligen glad över att jag fattar galoppen slår han på nästa låt som oxå säger mycket för mig det var en winnerbeck med ett budskap om att vi bara lever en gång.

Jag skiter fan i vad ni andra tror om andar osv jag vet att magnus kommer vara med oss fram till begravningen för att sedan gå vidare, det ska jag minsann se till att han gör ;).

Jag vill hedra hans minne med att ängna detta helt ärliga inlägg från min sida.

Kommentarer
Postat av: Lina M

Bra skrivet Walle :)

2009-03-27 @ 09:06:14
URL: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0