Någrar dar kvar till avfärd

Ja då har nolle p slutat lyckad tid som phösare stort tack till min grupp och mina nollor. :D. Ska dra iväg nu på måndag går flyget till moskva sedan mitt på dagen på tisdagen går tåget från stationen. grymt spännande. Ska försöka få in några ryska ord och hoppas på att hittat till tåget :D. det ska nog gå bra. Börjar bli nervös men har drukigt lite lugnande te hos jenny idag. Imorn händer inte så mycket ska cruisa runt bland kompisar och snacka med skolan. Distanskurserna e fixade och tentorn skrivna. Hemmet tryggat av Tre super brudar som kommer vaka över kollektivet under Läseperiod 1. Bland annat ska de se till så att det finns mat hemma :D. hehe.

I helgen blir det norrskensröj och annat skoj och jag ska fixa med de sista inför resan. Hoppa upp och ner och vara nervös vill säga. Sedan ska jag gå en sväng i skogen. Tror egentligen att lugn och mycket sömn e rätt väg inte jäckt och fäckt. :D

Vi börjar med moskva och fortsätter ner till mongoliet sedan är målet kina och vidare till vietnamn singapor och indien. eller som jag sa till Klein Jag ska åka transibiriska järnvägen och upptäcka indien. varpå han svarar men den går ju inte genom indien.

Den här resan är nog det mest galna jag gjort i mitt liv. Efter det här kommer det inte vara några problem alls med att resa hoppas jag. Jag ska ta kort och försöka få in dem på bloggen och skriva så mycket jag kan under hela resan.

Och nu ska jag sova och ladd inför imorn ska städa det siat efter nolle p lösa skulder osv. Snart e nolle p ett minne blott och resan mitt liv fö ett bra tag :D

Kommentarer
Postat av: Annika

ooooh så spännande!

2009-09-02 @ 23:13:35
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Sven-Göran

Hoppas det går bra för dig, låter bra spännande i vilket fall :D

2009-09-02 @ 23:38:21
Postat av: Maggan

Hoppas att du får en helt underbar resa. Var rädd om dig.

Kramar

2009-09-03 @ 06:35:03
Postat av: mini

"Tam traktor" betyder "där står en traktor" på ryska, om du skulle behöva den frasen någon gång :P

2009-09-03 @ 07:30:18
URL: http://detbrinner.blogg.se/
Postat av: Britt

Oj nu blev det spännande, jag fick lite resfeber jag också..oj oj oj...

Lycka till och det kommer att bli jättebra resa och du kommer att bli alldeles lugn när du väl kommit iväg:)

2009-09-03 @ 10:13:40
Postat av: fyrkanten

Ja traktor är inte ett tillräkligt bekvämt färdmedel i siiren så jag tror inte den meningen e till hjälp men tack ändå .Ler kramar mini varmt. Nu e älskade fröken sjöberg uppe i luleå. Tur det resfeber kommer nu i omgångar. Just nu är jag lugn.



Fattar noll rysk text kommer bli kul på moskvas tågstation typ en av världens största järnvägs knutar tror jag. Missade ett tåg i sverige på grund av förvirring inne på sthlms central :D. löste sig det oxå men men. Fattar inte att jag snart ska få leva ut en av mina drömmar! Transibiriska järnvägen. go for it.

2009-09-03 @ 11:11:21
URL: http://fyrkantens.blogg.se/
Postat av: Torbjörn

Ha en trevlig resa, och glöm inte att skriva!

2009-09-03 @ 18:15:26
Postat av: stellan

ja det kan man kala en riktig cykeltur i livet

2009-09-03 @ 21:17:39
Postat av: moster carina

Se upp för ryssarna bara. Dom är inte riktigt kloka.....Jo då dom är jättesnälla och hjälpsama precis som vanliga människor men med ett annat språk

2009-09-04 @ 13:36:07
Postat av: fyrkanten

Deutchland über alles, eller oj var det ryssland well well. Tam ryss alles kanske det heter ist. Ja idag var jag och linus ner på stan fix lite back up dollar och lite torr käk att ha med på tåget rysk mat kan vara si och så.

2009-09-04 @ 17:50:19
URL: http://fyrkantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0