Nu är det helt packat

Ja då har jag packat ner en wallden version av hur en bra asien back backing väska ska vara :D.
följande är med

i botten:
tre skjortor, ett par shorts, ett par mjukisbyxor(manges favorit plagg), ett par tre stegs byxor vindtätt och bra.
underkläder två t-shirts.
sedan kom det tågmat onödig lyx att slita ryggen med första dagen i moskva.
Bestick, kopp och burk att äta ur.
Nu kommer det roliga i toppen; toapapper, gafatejp alias silvertajp, vattenflaskor 2 X 0.5 liter och två pocketböcker. ytterfacket toalett artiklar och ett skrivblock samt pennor. och i det lilla ytterfacket finns kortlek plåster tvättsvamp och en ihopvikbar freespe som funkar bra till både det och solfjäder.

Varma kramar till en trött, resfebrig och fest klädd man på 20 år. nu ska jag på norrskensröj ska bara raka mig. Ska bli kul att säga hejdå till alla kompisarna ikväll. Imorn kl 14.00 lokal tid går planet ner till sthlm.

Kommentarer
Postat av: carina moster

Nu tycker jag du är kritisk till ryssk mat.....Den är jättegod. Inga konstiga saker. Men brödet där emot är osöttat. Så är man inte van vid det kan det bli konstigt. Och toaletpappret jag säger bara en sak om det. Använd den blanka sidan....Den skrovliga är ingen höjdare

2009-09-05 @ 16:40:26
Postat av: Annika

Åh så spännande brorsan, ser fram emot att höra om dina resmål som kommer. Låter som att du packat väldigt effektivt och bra! Lycka till!

2009-09-05 @ 20:37:54
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: fyrkanten

ja e nöjd med min packning vill ha med ännu mindre men det mesta kommer ätas upp på tåget :D varma kramar.

2009-09-05 @ 22:47:56
URL: http://fyrkantens.blogg.se/
Postat av: Maggan

Lycka till och ha det kul.

Så kommer vi alla att följa dina äventyr på bloggen

2009-09-06 @ 07:38:06
Postat av: Magnus

Kul att du kommer iväg nu :D Jag är lite sotis på att du åker:)Jag vill också =) Hoppas allt går bra. Väntar på att få läsa vad som händer på färden.



Mjukis for the winn



Mvh mange

2009-09-07 @ 13:27:44
Postat av: christian

Ja visst e det underbara. sager bara mindre packning:D

2009-09-07 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0