Lördag Söndag

JA då var det lördag med sektionsdag, trågiheten men sömnens dag det gick ut på att vi bombarderades med info och förmaningar att engareara oss i teknologkåren. vi fick gå hem för att sedan gå till en idrotts aktivitet som var klart meningslös. men det gjorde inte så mycket de flesta i min klass var hemma och sov. sedan var det sektionsmiddag oxå den lite misslyckad ingen orkade mer hålla i trådarna. men det var riktigt god mat och vi hade trevligt ändå, trotts toastmasterna. Vi gick sedan till stuk på fest det blev med nya studenter och gamla studenter för nu är stuk öppet för alla. Jag gick hem rätt sent typ 1-2 men jag var riktigt trött. sedan var det upp och hoppa för att käka nollefrukost. gå en tipspromenad få info om affärsplaner och ta mackor som blivit över. jag gick hem ett tag för att vila. sedan var det bio en gör bra film med fantasi figurer i har tyvär glömt vad den hette...  och nu sitter jag här och ska sova tidigt i natt. imorn ska vi planera tillsammans med teknisk design, inför nästa helg då vi ska göra nolle uppdrag nere på stan ooo. vad vi kommer vara bortgjorda.
Imorn ska jag handla torrvaror och fixa matlodor för nästa vecka samt baka bröd. glad för recept på bröd och mat :D.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Annika har ett bra recept på sin hemsida och sen kan du alltid göra scones.

Kramis

2008-08-31 @ 20:35:23
URL: http://pickmememe.bloggagratis.se/#864569
Postat av: stellan

ja det är jätte enkelt att göra och man kan bytta ut lite av vetemjölet till annat om man vill få variation på brödet ex havre, russin, dinkelspilmjöl eller vanliga frukostmuseli en deciliter ungefär

2008-08-31 @ 22:22:36
Postat av: Tula

Filmen du såg eller ja ni kanske heter "The Spiderwick Chronicles" ??



Kramar kusinvitamin :)

2008-09-01 @ 13:40:54
URL: http://www.tulabula.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Saknade dig i dag försökte ringa men kom bara till mobilsvar.

Kan jag ha fel nummer?

2008-09-01 @ 22:12:41
URL: http://pickmememe.bloggagratis.se/#864569
Postat av: Fyrkanten

The Spiderwick Chronicles heter den ja hur viste du det?

2008-09-02 @ 19:49:18
Postat av: Tula

Jo jag har ju den filmen själv sen har jag sett den :P

Kram!!

2008-09-04 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0