Måndag

Varit till banken och fixat nytt kort och kod. Sedan åkte jag hem för att sedan planera och öva på vår dans med Battelfield Earth. Sedan var det föreläsning om hur man studerar, mycket bra. sedan var det förfest med naturresurstekniker sedan Var det Drakphest. vi Showade riktigt bra trotts regnet, vi satt utomhus i våra smutsiga konstiga kläder. vi hyllade adeln genom att med våra kroppar skriva ADELN. efter festen VAr det STUK igen :D fest fram till sent. Som ni ser är det fest varje dag och det e tur att jag skriver blogg. nollebrickan gör det möjligt att minnas vad jag heter och vilket program jag tillhör.


Kommentarer
Postat av: Moster

Tur du skriver blogg så moster får se allt du har för dig. Funderar alvarligt på att flytta upp. Du verkar ha det helskönt.

2008-08-28 @ 15:10:08
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0