har sovit i skogen och förlorat min toadörr

i lördagsnatt kom det tre tjejer förbi mig vi fikade och såg på filmen tillsammans. Plötsligt säger alex ojdå dörren hoppade av. och mycket riktigt toadörren hade lostnat! nu står den avskruvad vid fönstret, haha får skita med öppen dörr!
tre av oss gick även ut i skogen och sov i ett fågeltorn det var jätte mysigt. lite kallt. vi hade tända ljus och åt ost med kex.
när vi sedan dan där på åkte hem gick hör och häpna cykelkjedjan av! så nu har jag både punka på en cykel och en trasig kjedja får fixa det sedan non dag...  i dag åt jag lite palt (utan fläsk) och ägg det var riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: morbror stellan

ja nu börja studerna att bli intresanta förmodar jag tre stycken på en gång att studera de må jag säg det var bra

2008-10-21 @ 20:56:04
Postat av: Fyrkanten

ojdå stellan du tror att jag studerar kvinnor...

2008-10-22 @ 21:11:54
Postat av: morbror stellan

ja vad jag vet så är det så men du kanske inte har kommit utt ur garderoben vem vet det

föresten är det ett av studieobjekten som klänger på dig på bilden

2008-10-23 @ 19:46:12
Postat av: Moster

Tjusig phösa.. men pal???? uäk..

2008-10-24 @ 18:16:05
URL: http://mina-jakthundar.bloggagrattis.se
Postat av: Tula

Haha xD det verka gå bra för dig där kusin vitamin :D ser fram emot din hemkomst även fast den kanske inte varar så länge så ska det bli roligt :D ses snart..



2008-10-24 @ 20:19:26
URL: http://www.cockiemonster.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0