Teamwork i strömsund

JA då har vi varit i strömsund och lärt känna varandra bättre. Vi vart ut i skogen mitt i natten såg lite norrsken :D men det var svagt, åsa i min klass säger att det blir mer när det börjar krypa ner mot - 20...
Vi hade ett uppdrag ute i skogen att under natten försöka hitta symboler utan att bli upptäckta av ailen... lite mystigthur det än var hamnade mitt lag på jumboplattsen och hade lyckats trampa ner varenda buske i hela skogen. Vår ledare ledde oss från stigen, vår guide sa håll er till stigen = helt vilse! hur det än var tog vi dubbla tiden att klara uppdraget i skogen än dem som vann. jag blev tillfångatagen två gånger. jag visste mer om deras läger än vad vårt uppdrag gick ut på :P. sedan bastade vi och gick och sov lagom vid halv två. dan därpå var det skattjakt och hemgång. idag har det snöat. men det smälte snabbt.

Kommentarer
Postat av: Plastfaster

Vad gör du nu för tiden????



Har du fullt upp med sklona, ja kanske aktiviteterna runt om då...

2008-10-11 @ 17:36:03
Postat av: fyrkanten

ja det e mycker runt om skolan och lite grann att plugga oxå

2008-10-12 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0