fredag en seg dag

idag ska allt göras avgifter betalas overal, kåren, kolegieblock, matlodor och för att inte glömma det viktigaste plugga. idag har ag typ försökt läsa i två böcker jag typ inte har. den ena är för gammal och den andra är inlåst på biblan, referensexet. jag har gjort iordning inför vårt nolle uppdrag imorn, vi ska vara barbarer och slåss emot monster gladiatorer och lejon i collusceum(ett fint hemma bygge i lakan). vi kommer att vara ner i centrala luleå. om det regnar blir det inte så kul, men om det e fint kommer vi nog vara dragplåster nr ett :D. i kväll kom jag hem vid sju hade varit hos två i klassen och fixat med träklubbor och byxor. jag var rätt trött men fixade ändå med mat och var ner och handlade mjölk, råkade fynda tre flaskor kallpresad olivolja för halva priset!. sedan köpte jag lite champinjoner, mûsli och en ost även de för halva priset osten är delad och ner fryst... får se om det går bra. nu ska jag läsa lite om energi och natur har inte riktigt fattat vad min kurs går ut på, det kan vara att lära känna så många lärare som möjligt vi ska ha en ny på måndag oxå...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en intressant kurs lär känna så många nya lärare som möjligt...ja jag säger då det och dessa matlodor vad är det, kan det vara synonymt med matlådor?

Kramar dig.

2008-09-05 @ 23:27:48
URL: http://pickmememe.bloggagratis.se/#864569
Postat av: Fyrkanten

Jag tycker inte att mamma ska göra oss dyslektiker uppmärksammade på stavfel, ty vi normala ser inte dem :D

2008-09-06 @ 16:34:17
Postat av: Anonym

Hm jag är dyslektiker men såg att du särskrivit som engelskan, om man nu skall vara petig.



Man råkar inte fynda man är född med det. Härligt. Stort grattis. Nu har du olja till härliga sallader eller till allt möjligt.



Oj vad du pyslar. Bra du blir ducktig på det då du skall ner till jullovet. Ser fram emot det.



Kramar om dig hårt ömt och länge. Saknar dig. Men är mig lik... det där med telefon är inte min grej. Svempa skickade sms jag såg det först när Stellan ringde till mig idag... Attans vad dåligt jag ligger till.



Ha en skön söndag!!!!!!!!!!



PS. jag räknade ut att jag hade galstenskramper i sammanlagt 82 timmar. Men så miste jag fem kilo och nu är jag konstant hungrig. Ds.

2008-09-06 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0