Sodra Indien

Hej hej Lange sedan sist nu. Beror pa att jag sovit pa tag och flangt runt bland stader och strander pa dagarna. E i goa nu och pustar ut. Vi har akt allehanda fardmedle i indien mest tag. Tagen e bra galler bara att se till att inte hamna ute i burschen da far man aka skumpig buss genom bergen hehe. Akt anglok till the fabrik och the odlingar jatte haftigt. Shoppat klader the och skor. Satt solnedgangen vid havet varit pa indiens sydspets skickat typ 14 vykort till dem jag kunde addressen till eller hittade pa en egen adress. de som fatt korten forstar vad jag menar. Om non vill till indien och ite har non att aka med fraga mig! Jag vill aka hit igen och igen och igen. Nu e tyvarr var aventyr nasta over sista taget gar till mumbai om knappt en vecka och stranden blir ett break innan Lp 2 i Skona Lulea. Men det kan nog hande mer tok annu. Ska pa weekend i Mumbay/bombay oxa. Alskar Indien.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hittar inte din mail. Så jag provar här. Jag önskar frön ifrån Indien. Närmare bestämt "Bhut Jolokia". Är nog inte så svårt. Prova ett kryddstånd/butik. Mvh Andreas

2009-10-19 @ 11:44:04
URL: http://orkaleta.wordpress.com
Postat av: fyrkanten

jaha e det bara vanlig stark chilli du vill ha

2009-10-21 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0