Tiden i Goa

Foljamde har hant. 1 sol och bad. massor med god mat. Akt taxi och buss till stan kopt kostym. Solat pa en folktom men kofylld strand. Jagat hundar. Sprungit runt i affarer pa stranden. Prutat tjafsat med forsaljare lurats av forsaljare lurat forsaljare, brakat med forsaljare gett arga blicken pa forsaljare fyllt en hockey bag med tyg och annat. Forsaljarna vann tillslut iaf hehe. De fick salja vi kopte. Fatt massage. Simmar i olja idag. suck for mycket olja pa massagen. Jagat bort hundar. Jagat bort kor. Solkram.

Idag gav jag onda ogat at en forsaljare som lovade att sytt en t shirt pa 20 min men tog honom 2 timmar! Kompensation tog tva snygga T shirt for 15 svenska fick jag ge han tjande fortfarande pa dem men han ville haft 200 for dem styck de vill saga 60 sek. Skapligt lack pa alla dessa my friend och det gar fort.

Kort sagt en relativt lugn och fridsam vistelse pa goa gemfort med andra platser i varlden lugnast var det nog pa transibiriska taget. Nasta stopp blir mumbai Indiens storsta stad och vart flyg hem. eller okej en stund i quatar oxa hinner vi med.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Xarin kommer inte att få några dollar av mig då åker hon bara vilse:)

2009-10-23 @ 19:05:28
Postat av: carina

Det är inte lätt att ge arga blicken. Tänk på att vi andra har övat länge och kan det utan att blinka. Andra felet att handlaren van du är utläning.....Du blir lurad hur du än gör

2009-10-25 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0